Mert én is csak ember vagyok

Napló

Napló

Milyen egy politikus

2018. február 18. - KriszBi

Az országgyűlési képviselő (röviden OEVK) jelöltségre azért jelentkeztem, mert van egy kép az emberekben, hogy milyen egy politikus, és ezen szeretnék változtatni. Sajnos ma az első szó, ami eszébe jut egy választónak, az a lopás, de a hazudozás sem marad le. Én annak idején azt írtam, hogy a tisztesség, a megbízhatóság, a közösség érdekeinek az egyéni érdekek fölé helyezése, kompromisszumképesség és racionális gondolkodás a legfontosabb.

Nagyon sok indulat van bennem, amiatt amit látok, például hogy az emberek mennyire szeretik ha becsapják őket. Normál esetben képtelenség, hogy valaki mindenből naprakész legyen, mindent tudjon, hacsak nem google-nak hívják. De egy politikusnál hibának állítják be, ha nem tud rögtön válaszolni egy neki váratlanul feltett kérdésre. Tehát elvárjuk hogy mondjon valamit, még akkor is ha az nem igaz, de az sem baj, ha másról beszél, csak mozogjon a szája. Nem a tartalomra figyelünk, hanem a formára. Ugyanígy van ez a kampány nyitányában az ígéretekkel. Tátott szájjal hallgatják, ha valaki tejjel-mézzel folyó kánaánt ígér, de ha valaki a valóság talaján maradva beszél, az elfogadhatatlan. Ugyanezek az emberek csodálkoznak, ha nem lesznek paradicsomi állapotok a választások másnapján, de még évek múltán sem. 

Ideje lenne felébredni!

süti beállítások módosítása